En toppen helg i bildens tecken

Det började med att i fredags 4 sept träffade jag o fotografen stewe,
som jag assisterade under helgens hårmodell fotning.
3 stycken toppen tjejer som skulle plåtas o en mycket målmedveten frisör/stylist,smink. Den tjejen visste vad hon ville o det var toppen för oss, lätt jobbat då.

Då var det dags för lördag morgon o jag mötte upp Stewe o gunnar i fotoklubbens lokaler för att fixa o dona inför dagens plåtningar.
Efter en stund så anlände hela tjej maffian o det började fixas med sprayflaskor o kläder. Och ressultatet blev kanon.
3 stycken lättarbetade tjejer som gjorde sig mycket bra framför våra kamror. Men dom fick slita, ca 8h senare var vi klara. Vi var trötta o dom var trötta men resultatet var kanon.

Tack tjejer för en toppen dag hoppas ni hade det lika roligt som vi. Och ett toppen jobb från frisören med mor som hade gjort kläderna som var mycket fina.

Så var det dags för söndag 6 sep då skulle Lasse M med grabbarna plåtas inför sin spelning nu i slutet av månaden. och även idag var min fotograf kollega stewe med o hjälpte mig idag med ljuset.
Det blev en toppen kväll med blandad kompott av bilder. Ett härligt gäng mötte upp oss o det flöt på från start o vi blandade ide`r med varandra o resultatet blev även idag toppen.

Bilder från dessa tillställningar kommer under hösten.
Ett stort tack till Stewe o Gunnar för en toppen helg men även till er som blev fotade, även till modern för maten TACK!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Heej Per!

Tack själv för en kanon-dag.. Det var verkligen superkul, även om jag önskat lite mer tyg på kroppen ;) Här kommer min mailadress oxå så du får Gärna skicka någon bild på mailen.. Det hade varit urkul (hörde ju att vänne fick nämligen.



Väldigt fina bilder du har hr på din blogg förresten själv är jag oxå lite sugen på att gå ngn fotokurs med systemkameran, har du ngt att rekommendera? För nybörjare,,?

Ha det gott! Kram K

2009-09-09 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0